Co bychom měli najít v sekci firemního webu s názvem „Kontakt“
V dnešní době je pravidlem, že každá firma má svůj vlastní web. Nezáleží příliš na tom, zda má koupenu vlastní webovou doménu, nebo využívá služeb některých webů, které poskytují možnost mít zde internetové stránky zdarma. V každém případě se musí ve virtuálním prostoru prezentovat.
Hlavním cílem je samozřejmě přilákání nových zákazníků a udržení těch stávajících. To však znamená také to, že zde lidé musí najít veškeré potřebné informace. A jednou z nich je i kontakt Colortap na příslušné pracovníky.
To je obvykle řešeno tím, že hned na úvodní stránce najdeme odkaz na onu část, kde právě tyto kontakty nalezneme. I ty se však musí řídit určitými nepsanými pravidly. Ta diktují mimo jiné také to, jaký by měl být obsah této sekce.
V první řadě jsou to samozřejmě jména hlavních vedoucích pracovníků, ať už se jedná o ředitele, v případě nadnárodní firmy pak i jeho zástupce pro danou zemi, reklamační oddělení a podobně. Koneckonců, člověk musí vědět, s kým mluví.
U každého jména by pak mělo být telefonní číslo, kam je možné zavolat. V případě potřeby je dobré zde napsat i dobu, kdy je možné volat. Koneckonců, od nikoho nemůžeme očekávat, že bude skutečně na příjmu po celý den.
Kromě telefonního čísla by zde pak měl být i firemní e-mail. Mnoho lidí totiž preferuje tento způsob kontaktu, neboť neradi hovoří, zvláště pak s cizími lidmi. Toto jim dá možnost sdělit svůj dotaz či přání tak, aby to pro ně bylo co nejpohodlnější. Samozřejmostí by však mělo být i to, že pracovník na e-maily v rozumné době odpovídá.
Najít bychom zde měli i fyzickou adresu sídla firmy. Pokud má i kamenné prodejny, pak by zde měly být i jejich adresy a také otevírací doby. Zájemce by si totiž měl být schopen zde zjistit, zda máme otevřeno, a kde. To platí zvláště v případě, že máme více poboček.
Jistě, to vše se může zdát jako hodně informací, věřte však, že se to rozhodně vyplatí.